Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji :Rozbudowa i modernizacja bud. SR i PR w Zambrowie przy Al. Woj. Polskiego 56

Numer ogłoszenia: 123294 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji :Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji : Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji wykonywaną na podstawie opracowanej dokumentacji.

W zakres dokumentacji wchodzi:
1.Szczegółowa koncepcja funkcjonalno- przestrzenna (6 egz.);
2.Wielobranżowy projekt budowlany z informacją bioz (6 egz.);
3.Wielobranżowy projekt wykonawczy (6 egz.);
4.Przedmiary robót dla każdej branży oddzielne (4 egz.);
5.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (6 egz.)

a także

6.Kosztorysy inwestorskie dla każdej branży oddzielne (4 egz.);
7.Zbiorcze zestawienie kosztów - WKI (6 egz.);
8.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji (6 egz.);
9.Program inwestycji opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa ( Dz. U. nr 120 z 2006r. , poz. 831 ) w 6 egz.

Szczegółowa koncepcja funkcjonalno-przestrzenna wchodząca w skład przedmiotu zamówienia będzie uszczegółowieniem załącznika do oferty - ogólnej koncepcji funkcjonalno - przestrzennej, między innymi w zakresie rozwiązań:
-konstrukcyjnych i materiałowych ,
-funkcjonalno-użytkowych,
-połączenia nowego budynku z istniejącym,
-zagospodarowania terenu, parkingów dla obu instytucji, dróg, zieleni i małej architektury,
-zjazdów i wjazdów na posesję.
Szczegółowa koncepcja funkcjonalno - przestrzenna podlegająca uzgodnieniu w Ministerstwie Sprawiedliwości i będąca podstawą sporządzenia wszystkich pozostałych opracowań musi składać się z:
a) części graficznej ( zagospodarowanie terenu sporządzone na mapie projektowej w skali 1:500, rzuty, przekroje i elewacje budynku sporządzone w skali umożliwiającej ich czytelność,
b)części opisowej,
c)wizualizacji

Wykaz wymaganych opracowań:
1)Projekt budowlany i wykonawczy zagospodarowania terenu /działki/ z przedmiarem robót,
2) Projekt budowlany i wykonawczy małej architektury z przedmiarem,
3) Projekt budowlany i wykonawczy architektoniczno-budowlany z przedmiarem ,
4)Projekt architektoniczno-budowlany /szczegóły wykończenia, detale/ z przedmiarem,
5) Projekt budowlany i wykonawczy konstrukcji budynku z przedmiarem,
6) Projekt budowlany i wykonawczy wystroju /aranżacji/ wnętrz z przedmiarem robót,
7) Projekt robót drogowych, chodników, parkingów, dojazdów i wjazdów z przedmiarem robót,
8) Projekt budowlany i wykonawczy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przedmiarami robót,
9) Projekt budowlany i wykonawczy oświetlenia terenu z przedmiarem robót,
10) Bilans mocy elektrycznej obiektu i uzyskanie warunków technicznych zasilania,
11)Projekt budowlany i wykonawczy modernizacji węzła cieplnego z przedmiarem umożliwiający oddzielne opomiarowanie dla Sądu i Prokuratury
12) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania z przedmiarem robót dla Sądu i Prokuratury,
13) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji ciepłej wody z przedmiarem robót dla Sądu i Prokuratury,
14) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji wodno-kanalizacyjnej z przedmiarem robót umożliwiający oddzielne opomiarowanie dla Sądu i Prokuratury,
15)Projekt budowlany i wykonawczy wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją (klimatyzacja pomieszczeń technicznych) z przedmiarem robót dla Sądu i Prokuratury,
16)Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy kolidującej - istniejącej na działce infrastruktury technicznej, jeżeli powstanie taka potrzeba w trakcie projektowania,
17) Projekt budowlany i wykonawczy - instalacje odgromowe i elektryczne wewnętrzne z przedmiarem robót - umożliwiające oddzielne opomiarowanie dla Sądu i Prokuratury,
18)Projekt budowlany i wykonawczy instalacji oświetleniowych ( ogólnego, dozorowego, bezpieczeństwa, ewakuacyjnego, miejscowego z przedmiarami robót
19)Projekt budowlany i wykonawczy instalacji automatyki, sterowania i sygnalizacji niezbędne dla funkcjonowania zaprojektowanych instalacji z przedmiarami robót,
20) Projekt budowlany i wykonawczy - sieci strukturalne (komputerowa i telefoniczna odrębne dla Sądu i Prokuratury oraz dla Wydziału Ksiąg Wieczystych) z dedykowaną instalacją zasilającą i UPS z przedmiarem,
21)Projekt budowlany i wykonawczy - instalacja sygnalizacji alarmowej pożaru z przedmiarem oddzielne dla Sądu i Prokuratury,
22)Projekt budowlany i wykonawczy - instalacja (system) alarmowa sygnalizacji włamania i napadu z przedmiarem ( oddzielne dla Sądu i Prokuratury,
23)Projekt budowlany i wykonawczy - instalacje (system ) kontroli dostępu do serwerowni, kancelarii tajnej, stref bezpieczeństwa archiwów z przedmiarem oddzielne dla Sądu i Prokuratury ,
24)Projekt budowlany i wykonawczy - instalacja telewizji dozorowej (wewnętrzna i zewnętrzna) z przedmiarem oddzielne dla Sądu i Prokuratury ,
25)Projekt budowlany i wykonawczy - instalacja informacyjno - przyzywowa i nagłaśniająca z przedmiarem dla Sądu i Prokuratury,
26) Projekt budowlany i wykonawczy - centrum zarządzania i dozorowania systemami bezpieczeństwa oddzielne dla Sądu i Prokuratury,
27)Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy zatoki autobusowej w Al. Wojska Polskiego kolidującej ze zjazdem na posesję,
28) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów
29) Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich rodzajów robót i instalacji w w/w układzie
opracowane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
30) Określenie wartości kosztorysowej inwestycji (WKI,)
31)Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji.
32) Program Inwestycyjny (opracowanie należy wykonać w uzgodnieniu z zamawiającym),
33) Inwentaryzację zieleni niskiej i wysokiej,
34) Inne opracowania wymagane zakresem prac projektowych, których opracowanie okaże się konieczne do sporządzenia kompletnej dokumentacji ( np. wniosek do decyzji o ustalenie warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego )

UWAGA:
1.Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne wymagane opracowania winny być przekazane Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej (w plikach pdf lub jpg), natomiast kosztorysy i przedmiary robót należy zapisać w plikach ath.
2.W dokumentacji projektowej (w tym w przedmiarach robót) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy uwzględnić roboty budowlane i instalacyjne związane z przebudową budynku istniejącego na potrzeby Sądu Rejonowego oraz odnowienie (oczyszczenie) elewacji tego budynku.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów z uwzględnieniem art. 29 ust. 2 i 3 i zgodnie z wymaganiami art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). Jeżeli Wykonawca określi w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót właściwości urządzeń lub materiałów za pomocą znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, zobowiązany będzie opisać w tych opracowaniach rozwiązania równoważne w sposób umożliwiający przygotowanie oferty na wykonanie robót budowlanych.

Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie :
1.Uzyskanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania zagospodarowania terenu;.
2.Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wykonanie dokumentacji z badań geologicznych podłoża gruntowego;
3.Uzyskanie warunków technicznych zasilania obiektu w media;
4.Dokonanie uzgodnień koncepcji programowo - przestrzennej w Ministerstwie Sprawiedliwości, z Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym. Wszystkie uzgodnienia dokonywane będą w siedzibie Ministerstwa, Konserwatora Zabytków i Zamawiającego.
5.Dokonanie uzgodnień międzybranżowych jak również uzgodnień z rzeczoznawcami do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz sanitarno-higienicznych ( dotyczy zarówno projektu budowlanego jak i wykonawczego )
6.Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii.
7.Uwzględnienie wszystkich uwag Zamawiającego, w szczególności dotyczących ewentualnych zmian funkcjonalnych w fazie projektowania .
8.Uwzględnienie wszystkich uwag i zaleceń oraz wniesienie poprawek do dokumentacji po otrzymaniu oceny specjalistów - koreferentów.
9.Udział w pracach Komisji Techniczno-Ekonomicznej jako referent powołanej do oceny dokumentacji projektowej.
10.Uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego po ostatecznym odbiorze projektu wykonawczego.
11. Pełnienie nadzoru autorskiego - szczegółowy zakres czynności określa § 3 ust. 6 wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ.
12.Sporządzenie ekspertyzy konstrukcyjnej niezbędnej przy modernizacji budynku istniejącego.
13.Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie niezbędnym do wykonania zjazdu z Al. Wojska Polskiego.

Wytyczne Zamawiającego do opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych wymaganych w SIWZ opracowań:

1) Założenia funkcjonalne
Zgodnie z planem funkcjonalno- użytkowym, będącym załącznikami nr 6 i 7 do SIWZ budynek po rozbudowie i modernizacji przeznaczony jest na cele administracyjne wymiaru sprawiedliwości z zapleczem technicznym niezbędnym dla funkcjonowania Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Zambrowie. Wysokość budynku istniejącego wynosi 13,3m ( łącznie z dachem)
a) Zakładana dla Sądu Rejonowego
-powierzchnia użytkowa wynosi - 1826,00 m2, w tym część istniejąca - 857,90m2 ;
- powierzchnia ruchu ( komunikacja ) - 456,50 m2, w tym część istniejąca - 245,30 m2;
b) Zakładana dla Prokuratury Rejonowej
-powierzchnia użytkowa wynosi - 543,00 m2;
-powierzchnia ruchu ( komunikacja) - 135,75 m2;
Projektant zobowiązany jest do podania w dokumentacji projektowej powierzchni netto obiektu z podziałem na powierzchnię usługową, powierzchnię ruchu i powierzchnię użytkową. Tą ostatnią należy podać w rozbiciu na powierzchnię podstawową i powierzchnię pomocniczą. Zestawienie powierzchni należy sporządzić zgodnie z PN - ISO 9836:1997 właściwości użytkowe w budownictwie. Zestawienie należy sporządzić odrębnie dla każdej z wyszczególnionych powyżej jednostek, tj. dla Sądu Rejonowego i dla Prokuratury Rejonowej w Zambrowie.
2)W dobudowanej części Zamawiający planuje zlokalizować:
- wszystkie pomieszczenia Prokuratury Rejonowej wynikające z programu funkcjonalno - użytkowego z oddzielnym wejściem i usytuowaniem w pionie umożliwiającym wydzielenie tej części budynku i terenu działki do samodzielnego zarządzania;
- część pomieszczeń Sądu Rejonowego w szczególności: Wydział Karny, Wydział Rodzinny i Nieletnich, Oddział Administracyjny, serwerownię, pomieszczenia informatyka, kancelarię tajną,
-w części przebudowanej budynku mogą pozostać wszystkie pozostałe pomieszczenia ujęte w programie funkcjonalno - użytkowym,
3)Przy projektowaniu należy uwzględnić:
Warunki i szczegółowe zasady zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy określone w decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego z dnia 23.04.2007r. nr GP.73311-11/06 wydanej przez Burmistrza Miasta Zambrowa będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, która obejmuje:
a)przepisy szczególne;
b)ustalenia dotyczące funkcji zabudowy i zagospodarowania terenu;
c)warunki i wymagania ochrony i kształtowania ładu przestrzennego,
d)warunki ochrony środowiska i zdrowia ludzi oraz dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;
e)obsługę w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji;
f)wymagania dotyczące ochrony interesów osób trzecich;
g)linie rozgraniczające teren inwestycji

4)Wymagania w zakresie rozwiązań architektonicznych oraz wykonania i wyposażenia obiektów :
-należy zaprojektować dwa oddzielne wejścia do Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej umożliwiające niezależne funkcjonowanie tych użytkowników;
- funkcja pomieszczeń dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SIWZ;
-rozbudowa budynku w technologii tradycyjnej;
-część dobudowana podpiwniczona;
-wysokość sal rozpraw - 3,3m;
- wysokość pomieszczeń biurowych - 3,0m;
-stolarka okienna drewniana lub PCV;
-instalacje centralnego ogrzewania i wody wykonane z miedzi ;
-posadzki w pomieszczeniach biurowych terakota ( w gabinetach kierownictwa - parkiet drewniany);
-posadzki w salach konferencyjnych, salach rozpraw, na ciągach komunikacyjnych oraz w pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych typu gress;
-drzwi wewnętrzne drewniane gładkie z wyłączeniem archiwum , serwerowni, kancelarii tajnej;
- drzwi zewnętrzne aluminiowe;
-w pomieszczeniach archiwum - regały przesuwne;
-wszystkie instalacje wewnętrzne należy zaprojektować w sposób umożliwiający oddzielne opomiarowanie dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej;
- zagospodarowanie działki powinno uwzględniać: ogrodzenie działki, parkingi, miejsca gromadzenia nieczystości stałych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 255.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5000zł.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu .
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.
a)wykonali w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie wielobranżowe dokumentacje projektowe dotyczące budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000m2 każdy;
UWAGA: podana minimalna powierzchnia odnosi się do zakresu prac projektowych wykonywanych przez Wykonawcę;
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji [Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm)].

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek;

b)dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno - budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- drogowej;
Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek;

3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.:
a)posiadają wolne środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł;

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek;

b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek;

4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;

B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A.
2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4)Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także z zakresu wykonywania przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4 i w oryginale dołączyć do oferty.
6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
a)architektonicznej,
b)konstrukcyjno- budowlanej,
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
a)drogowej;
wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, jeżeli obowiązek przynależności do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów. Dokumenty muszą dotyczyć osób wymaganych w rozdz. VIII A pkt 2 lit b) SIWZ i potwierdzać posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień. - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
7)Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wielobranżowych dokumentacji projektowych dotyczących budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000m2 każdy, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; UWAGA: podana minimalna powierzchnia odnosi się do zakresu prac projektowych wykonywanych przez Wykonawcę - oryginał wykazu sporządzony wg załącznika nr 5 i oryginał lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień;
8)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
9)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł., UWAGA: kwota nie mniejsza niż 200 000,00 zł to suma odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy.
3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
5. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, ppkt 3 i ppkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. a) winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2), 3) i 4). W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdz. VIII A pkt 2 i 3 SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć wspólne dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 5), 6), 7), 8) i 9).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1. Cena - 60
• 2. rozwiązania funkcjonalno-użytkowe oraz architektiniczne i materiałowe w % - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży , 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C - pokój sekcji gospodarczej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 1 Oferty należy składać w Sądzie Okręgowym w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 279 KB
  2. Załącznik Nr 1 - Wzór oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 44 KB
  3. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 29 KB
  4. Załącznik Nr 3 - Wzór umowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 111 KB
  5. Załącznik Nr 4 - Wykaz osób język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 26 KB
  6. Załącznik Nr 5 - Wykaz wykonanych prac projektowych język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 29 KB
  7. Załącznik Nr 6 - Program funkcjonalno- użytkowy sądu rejonowego język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 38 KB
  8. Załącznik Nr 7 - Program funkcjonalno-użytkowy dla prokuratury język polski (2012-05-11 17:50) - (zip) - 647 KB
  9. Załącznik Nr 8 - Zalożenia do projektowania język polski (2012-05-11 17:50) - (zip) - 45 KB
  10. Załącznik Nr 9 - Wstępne wytyczne dot przygotowania WKW do potrzeb NKW język polski (2012-05-11 17:50) - (zip) - 2 MB
  11. Załącznik Nr 10A - Kserokopia decyzji język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 55 KB
  12. Załącznik Nr 10B - Załącznik graficzny do decyzji język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 178 KB
  13. Załącznik Nr 11A - Rzut parteru budynku SR język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 3 MB
  14. Załącznik Nr 11B - Rzut piętra budynku SR język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 228 KB
  15. Załącznik Nr 12 - Zdjęcia elewacji budynku język polski (2012-05-11 17:50) - (rar) - 27 MB
  16. Informacja o wyborze oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 35 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2008-06-09 12:25
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2008-06-09 13:15:34
Ostatnia edycja: dnia: 2008-07-15 08:53:56
Przejście do archiwum: dnia: 2008-10-23 12:41:23

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności