Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

DSO-226-12/13 - Dostawa klimatyzatorów

Łomża: Dostawa klimatyzatorów
Numer ogłoszenia: 487656 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lomza.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klimatyzatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji pomieszczeń sal rozpraw usytuowanych na parterze (sala nr IV - w załączeniu wycinek rzutu parteru - załącznik nr 9 do SIWZ) oraz na II piętrze (sala nr IX - w załączeniu wycinek rzutu II pietra - załącznik nr 10 do SIWZ) w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, przy ul. Polowej 1. 2.Szczegółową charakterystykę całego przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Wykonanie przyłącza elektrycznego do podłączenia klimatyzacji wykorzystując zasilanie z tablic rozdzielczych znajdujących się na korytarzu. Odległości jednostki wewnętrznej od tablic rozdzielczych wynoszą: przy sali nr IV ok. 50 metrów, przy sali numer IX ok. 20 metrów. Przewody elektryczne należy prowadzić ponad podwieszanymi sufitami, w odpowiednich rurach osłonowych (tam, gdzie jest to wymagane). Należy zapewnić odpowiednią ochronę przeciwprzepięciową urządzeń oraz ich uziemienie. Wszelki obwody i zabezpieczenia związane z montażem systemów i urządzeń należy czytelnie i przejrzyście opisać. Opisy te winne być zgodne ze schematami i dokumentacją powykonawczą. 4.Montaż urządzeń winien być zgodny z wymaganiami przepisów ppoż., bhp, polskimi normami, wymaganiami producenta/ów, itp. 5.Montaż jednostek winien uwzględniać konieczność: a)w/w mocowanie winno uwzględniać właściwą wytrzymałość i nośność elementów, połączeń i łączników celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania przy uwzględnieniu ciężaru klimatyzatora i elementów mocujących oraz wpływu czynników atmosferycznych (opady, oblodzenie, wiatr), b)mocowanie winno być rozbieralne przy użyciu powszechnie stosowanych narzędzi ręcznych (klucze, wkrętaki itp.), c)naprawy uszkodzonej elewacji (o ile taki fakt będzie miał miejsce) w sposób zapewniający stan techniczny i estetyczny nie gorszy niż przed montażem, 6.Wymaga się, aby przewody i izolacje narażone na działania czynników atmosferycznych (w tym w szczególności na promieniowanie UV) były ochronione odpowiednimi osłonami, peszelami (rodzaj i estetykę uzgodnić przed zastosowaniem z Zamawiającym). 7.Elementy budowlane, w które zaingerowano ze względu na prowadzone roboty instalacyjne lub uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy - należy naprawić i wykończyć w sposób wskazany przez Zamawiającego (dotyczy materiałów, technologii, estetyki i kolorystyki), przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem robót. 8.Przy wykonywaniu robót budowlanych, szczególnie w pomieszczeniach wewnętrznych, należy odpowiednio zabezpieczyć wyposażenie pomieszczeń przed kurzem, pyłem i innymi zanieczyszczeniami. 9.Zamawiający informuje, iż montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. W związku z powyższym Wykonawca winien tak organizować robotę, aby nie utrudniać pracy Sądu (szczególnie dotyczy to robót wywołujących nadmierny hałas). Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywania robót, które zakłócać będą pracę Sądu - bez względu na stan, zakres i zaawansowanie robót. Doraźne przerwy z tego tytułu nie mogą stanowić argumentu o dodatkowe wynagrodzenie lub niedotrzymanie czy też konieczność wydłużenia terminu zakończenia robót. 10.Wykonanie wszelkich czynności montażowych typu wiercenia, cięcia, przekucia itp. należy wykonywać z odpowiednim zabezpieczeniem, aby nie uszkodzić i nie zapylić elementów budowlanych oraz wyposażenia pomieszczeń. W przypadku nie zachowania powyższego wymogu Zamawiający wstrzyma roboty z winy Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest do naprawy w sposób przywracający poprzedni stan techniczny i estetyczny wszelkich uszkodzeń powstałych z jego winy w trakcie realizacji zamówienia. 11.Oferowane urządzenia winne być fabrycznie nowe (rok produkcji 2013), kompletne i przygotowane do pracy; zapewniające bezpieczną i higieniczną eksploatację - zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 12.Zamawiający wymaga (w ramach złożonej oferty) : a)Przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi systemów, b)Instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń i systemów (w języku polskim), c)Dokumentacji wykonanych systemów, w tym odpowiednie opisy, schematy i rysunki. d)Protokoły wymaganych pomiarów i badań instalacji freonowej i elektrycznej w zakresie stanu sprawności. e)5 -letnią gwarancję producenta na dostarczone urządzenia, f)Zapewnienia serwisu gwarancyjnego (nieodpłatny) i pogwarancyjnego (odpłatny), przy czym zgłoszona wada (usterka) musi być naprawiona w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia (fax, e-mail, pismo) W przypadku braku możliwości usunięcia wady (usterki) w zakładanym terminie wykonawca obowiązany jest w ciągu do 48 godzin dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) urządzenie zastępcze pozwalające na klimatyzowanie pomieszczenia w zakresie, jakim umożliwiało je urządzenie objęte ofertą. W takim przypadku czas naprawy urządzenia wydłuża się do 7 dni od chwili zgłoszenia, zaś w szczególnie uzasadnionych przypadkach w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową oraz zgodnie z wiedzą techniczną i sztuka budowlaną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 14.W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym robót budowlanych związanych z montażem jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych, prowadzeniem przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp.) a także badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 15.Zamawiający zaleca, aby oferent dokonał wizji lokalnej pomieszczeń i elementów budynku (rysunki należy traktować jako pomocnicze) w celu przeprowadzenia własnego oglądu i pomiarów..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi następujące dokumenty (oryginał lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -dokument wydany przez producenta lub jego przedstawiciela krajowego upoważniający do montażu jego urządzeń klimatyzacyjnych -uprawnienia SEP -świadectwo kwalifikacji uprawniające do montażu urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw i montażu klimatyzatorów o wartości brutto co najmniej 40 000 zł każda dostawa i przedstawi minimum 2 referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Atesty PZH urządzeń

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okregowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża budynek C pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okregowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża budynek C pok. 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki

  1. Ogłoszenie język polski (2013-11-27 14:57) - (doc) - 55 KB
  2. SIWZ język polski (2013-11-27 15:00) - (pdf) - 7 MB
  3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty język polski (2013-11-27 15:05) - (doc) - 44 KB
  4. Załącznik nr 2 - Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu język polski (2013-11-27 15:06) - (doc) - 28 KB
  5. Załącznik nr 3 - Formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania język polski (2013-11-27 15:18) - (doc) - 27 KB
  6. Załącznik nr 4 - Wzór umowy język polski (2013-11-27 15:06) - (doc) - 77 KB
  7. Załącznik nr 5 - Formularz cenowy język polski (2013-11-27 15:07) - (xls) - 35 KB
  8. Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw język polski (2013-11-27 15:07) - (doc) - 31 KB
  9. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2013-11-27 15:08) - (doc) - 26 KB
  10. Załącznik nr 8 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia język polski (2013-11-27 15:09) - (doc) - 85 KB
  11. Załącznik nr 9 - Wycinek rzutu parteru budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1 w Łomży język polski (2013-11-27 15:10) - (pdf) - 0 MB
  12. Załącznik nr 10 - Wycinek rzutu II piętra budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1 w Łomży język polski (2013-11-27 15:11) - (pdf) - 713 KB
  13. Zmiana treści SIWZ z dnia 2013-11-28 język polski (2013-11-28 14:18) - (pdf) - 294 KB
  14. Zawiadomienie o wyborze oferty język polski (2013-12-06 15:40) - (pdf) - 483 KB
Wytwarzający informację: Sebastian Krupiński dnia: 2013-11-27 14:38
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2013-11-27 15:13:32
Ostatnia edycja: Janusz Brzóska dnia: 2013-11-28 14:06:13
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2014-06-27 15:27:06

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności