Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

DSO-226-6/14 - Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży

Numer ogłoszenia: 204489 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży. Zakres prac obejmuje: - prace przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane, - malowanie, - instalacje sanitarne i wodnokanalizacyjne, - instalacje elektryczne, - dostawę i montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, - renowacja tarkietu, - dostawa i montaż systemu urządzeń audiowizualnych, - montaż urządzeń kontroli dostępu, - przeniesienie centrali alarmu przeciwpożarowego i punktu obserwacyjnego TV przemysłowej. Budynek przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży jest budynkiem trzykondygnacyjnym podpiwniczonym. A.W zakres robót remontowo-budowlanych pomieszczeń piwnicznych o wysokości 2,31 m, pomieszczeń na I i II piętrze budynku o wysokości 3,33 m oraz dwóch klatek schodowych wchodzi: a)zeskrobanie starej farby, zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ecru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; b)wykonanie drobnych napraw ścian i sufitów; c)odkręcenie i dokonanie drobnych napraw odbojnic oraz ponowne przykręcenie; d)wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń biurowych w ilości 16 szt. o 10 cm z montażem belek nadprożowych dwuteowych 2x 140 mm o długości 1,40m z wykończeniem ościeży; e)dostawa i montaż 16 szt. ościeżnic prostych i 16 szt. skrzydeł drzwiowych szerokość w prześwicie 90 cm firm Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych. Za równoważne uważa się ościeżnice proste, drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; f)dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych o szerokości w prześwicie 80 cm - 8 szt. i 60 cm - 6 szt. firm Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; g)wykucie drzwi drewnianych na klatce od podwórka - 4 szt.; h)montaż drzwi aluminiowych na klatce od podwórka - 4 szt. i ściany aluminiowej z drzwiami na II piętrze na klatce głównej - 1 szt.; i)malowanie lamperii olejnych i balustrad na klatkach schodowych oraz lamperii na korytarzach w kolorze matowym w tonacji koloru ścian; j)oczyszczenie i pomalowanie ościeżnic w pomieszczeniach piwnicznych - 17 szt., na I piętrze 6 szt. i na II piętrze 8 szt. pomiędzy pokojami i do łazienek; k)czyszczenie i dwukrotne akrylowanie posadzek z tarkietu w pokojach biurowych; l)malowanie farbą ftalową grzejników radiotorowych - 65,4 m2. Załącznik nr 16 do SIWZ zawiera przedmiar robót pomieszczeń piwnicznych, I i II piętra oraz klatek schodowych, który jest dokumentem pomocniczym. Załącznik nr 17 do SIWZ zawiera rzut piwnic, Załącznik nr 18 do SIWZ rzut I pietra, Załącznik nr 19 do SIWZ rzut II pietra, a Załącznik nr 20 do SIWZ przekrój pionowy budynku. Zamawiający zastrzega sobie dobór kolorów zastosowanych farb. B.Zakres prac remontowo-budowlanych parteru został opisany w projekcie budowlanym (Załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) i przedmiarze (Załącznik nr 13, 14 i 15 do SIWZ) opracowanego przez PROBUD Jerzy Kondrat w składzie mgr inż. Jerzy Kondrat i inż. Ireneusz Życzkowski i Janusz Jankowski oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 11 i 12 do SIWZ). W zakres robót remontowo-budowlanych na parterze budynku wchodzi: B.1. Przebudowa łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym: a)skucie glazury i terakoty; b)demontaż skrzydeł drzwiowych i rozebranie ścianek działowych oraz muru komina na korytarzu. c)demontaż urządzeń sanitarnych i elektrycznych; d)budowa ścianek działowych na stelażach stalowych z karton-gipsu z wypełnieniem wełną mineralną ze wzmocnieniami pod urządzenia sanitarne; e)wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i wyposażenie łazienek w urządzenia sanitarne, uchwyty dla niepełnosprawnych; f)wykonanie instalacji elektrycznej i wyposażenie łazienek w oprawy i osprzęt elektryczny; g)ułożenie glazury, gresu na posadzkach w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnym i korytarzu przylegającym; h)montaż ościeżnic prostych i drzwi płytowych np. Porta lub Pol Skone lub DRE lub równoważnych do pomieszczeń z korytarza. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; i)zeskrobanie starej farby z sufitów i zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor biały; j)dwukrotne szpachlowanie ścian, zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ecru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; B.2 Podział pokoju ścianą działową z montażem lustra weneckiego i przebudową instalacji elektrycznej i instalacji c.o., w tym: a)montaż ściany działowej na stelażu stalowym z podwójnej płyty kartonowo- gipsowej obustronnie opłytowanej; b)zaizolowanie połączeń, szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń; c)montaż lustra weneckiego; d)wykonanie instalacji elektrycznej i audiowizualnej; e)wykonanie przebudowy instalacji c.o.; f)wykonanie przekucia otworu drzwiowego z korytarza ze wzmocnieniem nadproża; g)wykucie ościeżnic i poszerzenie drzwi z montażem belek nadprożowych dwuteowych z wykończeniem ościeży - drzwi wejściowe z korytarza do pomieszczeń biurowych; h)dostawa i montaż ościeżnic prostych i skrzydeł drzwiowych Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych do pomieszczeń z korytarza. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; B.3.Wyposażenie w urządzenia i sprzęt audiowizualny pomieszczeń do przeprowadzenia czynności procesowych z udziałem małoletnich świadków, zwane dalej przyjaznym pokojem przesłuchań ,który będzie jednocześnie pełnił miejsce przesłuchań osób w sprawach o przestępstwa popełnione z użyciem przemocy lub groźby bezprawnej (art.185a -185c kpk), w tym: a)dostawa i montaż urządzeń technicznych; b)uruchomienie systemu audiowizualnego (nagranie dźwięku, obrazu na twardym dysku lub pamięci zewnętrznej ,kopiowanie na nośnik DVD); c)przeszkolenie personelu z obsługi; Prace należy wykonać zgodnie z Projektem część elektryczna . B.4 Montaż urządzeń kontroli dostępu na poszczególne kondygnacje (zamki elektromagnetyczne otwierane na szyfr i przeniesienie centrali alarmu pożarowego i punktu obserwacyjnego TV przemysłowej z I piętra na parter. Prace należy wykonać zgodnie z Projektem część elektryczna. B.5 Wykonanie prac remontowych w pozostałych pomieszczeniach, w tym: a)zeskrobanie starej farby, drobne naprawy i zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ekru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; b)wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych z montażem belek nadprożowych z wykonaniem ościeży - drzwi wejściowe z korytarza do pomieszczeń biurowych, c)dostawa i montaż ościeżnic prostych i skrzydeł drzwiowych Porta lub Pol-Skone lub DRE lub równoważne do pomieszczeń biurowych. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; d)malowanie lamperii olejnych na korytarzu w kolorze matowym w tonacji ściany; e)czyszczenie i dwukrotne akrylowanie posadzek z tarkietu w pokojach biurowych, a w pokoju nr 8 wymiana posadzki z tarkietu; f)malowanie farbą ftalową grzejników radiotorowych. Zamawiający zastrzega sobie dobór kolorów zastosowanych farb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 32.32.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.10-8, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.42.11.00-8, 45.42.12.00-9, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8, 45.44.21.90-5, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do 10.10.2014 r. do godz. 1000. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj przez 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 4, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w NBP Nr 70 1010 1049 0012 8313 9120 0000 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 113, poz. 759 z 2010r. z późn. zm. ). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z czego jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (słownie osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), a druga o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoba wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami - przynajmniej po 1 osobie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży Budynek C pok. 17 ul. Dworna 16 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży Budynek C pok. 17 ul. Dworna 16 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia język polski (2014-09-26 10:30) - (pdf) - 12 MB
  2. Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty język polski (2014-09-26 10:32) - (docx) - 19 KB
  3. Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu język polski (2014-09-26 10:32) - (docx) - 17 KB
  4. Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia język polski (2014-09-26 10:33) - (docx) - 17 KB
  5. Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2014-09-26 10:34) - (docx) - 18 KB
  6. Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót język polski (2014-09-26 10:35) - (docx) - 18 KB
  7. Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób, które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia język polski (2014-09-26 10:38) - (docx) - 18 KB
  8. Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia język polski (2014-09-26 10:39) - (docx) - 17 KB
  9. Załącznik nr 8 do SIWZ Wzór umowy język polski (2014-09-26 10:39) - (docx) - 44 KB
  10. Załącznik nr 9 do SIWZ Projekt budowlany - roboty budowlane i instalacje wodno-kanalizacyjne język polski (2014-09-26 10:41) - (pdf) - 11 MB
  11. Załącznik nr 10 do SIWZ Projekt budowlany - część elektryczna język polski (2014-09-26 10:42) - (pdf) - 10 MB
  12. Załącznik nr 11 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych język polski (2014-09-26 10:46) - (pdf) - 33 MB
  13. Załącznik nr 12 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót elektrycznych język polski (2014-09-26 11:04) - (pdf) - 2 MB
  14. Załącznik nr 13 do SIWZ Przedmiar robót budowlanych język polski (2014-09-26 11:05) - (pdf) - 3 MB
  15. Załącznik nr 14 do SIWZ Przedmiar robót elektrycznych język polski (2014-09-26 11:05) - (pdf) - 2 MB
  16. Załącznik nr 15 do SIWZ Przedmiar robót instalacji wodno-kanalizacyjnych język polski (2014-09-26 11:06) - (pdf) - 1 MB
  17. Załącznik nr 16 Przedmiar robót pomieszczeń piwnicznych, I i II pietra oraz klatek schodowych język polski (2014-09-26 11:07) - (pdf) - 7 MB
  18. Załącznik nr 17 do SIWZ Rzut piwnic język polski (2014-09-26 11:07) - (pdf) - 814 KB
  19. Załącznik nr 18 do SIWZ Rzut I pietra język polski (2014-09-26 11:08) - (pdf) - 850 KB
  20. Załącznik nr 19 do SIWZ Rzut II pietra język polski (2014-09-26 11:08) - (pdf) - 889 KB
  21. Załącznik nr 20 do SIWZ Przekrój pionowy budynku język polski (2014-09-26 11:09) - (pdf) - 729 KB
  22. Odpowiedź na wniosek Wykonawcy język polski (2014-10-01 15:06) - (pdf) - 405 KB
  23. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty język polski (2014-10-15 17:07) - (pdf) - 609 KB
Podmiot udostępniający: Sąd Okręgowy w Łomży
Wytwarzający informację: Sebastian Krupiński dnia: 2014-09-26 10:23
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2014-09-26 11:09:33
Ostatnia edycja: Sebastian Krupiński dnia: 2014-09-26 11:09:27
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2015-05-22 11:59:46

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności