Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

DSO-226/21/08 - Dostawa i instalacja centrali telefonicznej w Sądzie Rejonowym w Łomży

Numer ogłoszenia: 270053 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja centrali telefonicznej w Sądzie Rejonowym w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i instalacja w serwerowni, w szafie typu rack w Sądzie Rejonowym w Łomży przy ul. Polowej 1 centrali telefonicznej wraz z dwoma aparatami systemowymi o n/w parametrach technicznych: a) Architektura centrali -modułowa z możliwością montażu w szafach i stelażach 19 calowych typu rack, z możliwością rozbudowy, -umożliwiająca wymianę wyposażenia w trakcie pracy central, -posiadająca w wyposażeniu zasilacz główny z wymuszonym obiegiem powietrza oraz zasilanie buforowe na 4 godziny pracy, a także możliwość podłączenia dodatkowych baterii akumulatorów, -wymiar nie większy niż 12U w szafie rack 19 cali ( wraz z zasilaczem głównym); b)Konfiguracja systemu łącza miejskie: -1 linia 30B+D, -2 linie 2B+D, -4 linie analogowe, -GSM ( 900/1800) - wewnętrzna bramka obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora, -VoIP - wewnętrzna brama IP obsługująca minimum 8 kanałów do sieciowania z innymi lokalizacjami wewnętrzne: - 96 linii wewnętrznych analogowych, - 8 linii wewnętrznych systemowych c)Dodatkowe elementy systemu: -wbudowany bufor taryfikacyjny, - oprogramowanie taryfikacyjne wraz z modułem analizy połączeń umożliwiające eksport danych do programu Excel, -wielokanałowy, wbudowany system nagrywania rozmów (8 kanałów) wraz z oprogramowaniem, -lokalne połączenie serwera telekomunikacyjnego z komputerem poprzez LAN, USB, modem, -bieżące monitorowanie statusu centrali dostępne z firmowej sieci LAN i zdalnie przez modem i Internet, -współpraca z innymi centralami telefonicznymi, programami, zewnętrznymi bramami VoIP, -prywatna i firmowa książka telefoniczna oraz spis numerów wewnętrznych, -obsługa zapowiedzi, co najmniej 20 minut, -2 aparaty systemowe wraz z konsolą umożliwiającą obsługę co najmniej 72 linii wewnętrznych każdy d)Inne wymagania: -aparaty systemowe i centrala tego samego producenta, -systemy nagrywania rozmów, VoIP, interfejs sieciowy, obsługa karty SIM zintegrowane z centralą , -zabezpieczenie przepięciowe wszystkich portów centrali ( wewnętrznych i zewnętrznych), -gwarancja, co najmniej 3-letnia od momentu instalacji, - podstawowe szkolenie z obsługi centrali i dostarczonego oprogramowania e)Instalacja centrali -montaż w szafie 19 cali, - instalacja i konfiguracja oprogramowania dostarczanego wraz z centralą, f)Wymagania dotyczące serwisu: Czynności administracyjne i serwisowe zapewniające prawidłowe działanie centrali, które obejmują: -całodobowe zgłaszanie awarii, -usuwanie awarii ( całkowitego zatrzymania centrali, albo uszkodzenia wszystkich wyposażeń linii wewnętrznych) z następującymi czasami: czas reakcji na zdarzenie w ciągu 4 godzin przez 5 dni w tygodniu, czas usunięcia awarii: 24 godziny przez 5 dni w tygodniu, -administrowanie centralą i programowanie nowych funkcji, w tym dokonywanie zdalnych zmian, -telefoniczne wsparcie i pomoc techniczna, -zdalne wykonanie backupu danej centrali, -prowadzenie raz na kwartał działań w lokalizacji zamawiającego, związanych z wykonaniem backupu bazy danych centrali i /lub bazy danych programu do taryfikacji, wykonanie kopii bezpieczeństwa, monitoringiem alarmów i logów systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.23.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 5.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, bud. C pokój sekcji gospodarczej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C- pokój sekcji gospodarczej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 124 KB
  2. Załącznik Nr 1 - Wzór oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 32 KB
  3. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 30 KB
  4. Załącznik Nr 3 - Wzór umowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 52 KB
  5. Pytania i odpowiedzi z dnia 20.10.2008 język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 57 KB
  6. Pytania i odpowiedzi z dnia 23.10.2008 język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 99 KB
  7. Zawiadomienie o wyborze oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 102 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2008-10-16 13:57
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2008-10-16 14:01:39
Przejście do archiwum: dnia: 2009-05-07 07:49:16

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności