Sąd Rejonowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Postępowanie na sprzątanie pomieszczeń oraz mycie okien i odśnieżanie posesji w Sądzie Rejonowym w Łomży

Nr sprawy ZP-352-1/09
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania Nr 346734-2009

Sekcja I: Zamawiający

1.Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie,
tel. (0-86) 215-09-29, fax. (0-86) 215-09-60, www.lomza.so.gov.pl
2. Osoby do kontaktu
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Pani Aneta Mierzejewska,
nr telefonu: (086) 215-09-54, nr telefaksu (086) 215-09-55,
e-mail: gospodarczy@lomza.sr.gov.pl

Sekcja II: Przedmiot Zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz odśnieżanie posesji i raz na pół roku mycie okien wraz ze stolarką okienną w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1.

Wspólny Słownik Zamówień:
90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków
90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur
90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania

Szczegółowy opis zamówienia:
Powierzchnie przeznaczone do sprzątania: - 4.667,10m2 , w tym:
• Powierzchnia biurowa, sale rozpraw – 2151,1m2
• Powierzchnia WC – 181,9 m2
• Powierzchnia holi i korytarzy – 1164,1 m2
• Powierzchnia klatek schodowych– 239,5 m2
• Powierzchnia archiwum – 479,9m2
• Powierzchnia pomieszczeń użytkowych piwnic – 255,2 m2
• Powierzchnia schodów zewnętrznych wraz z podjazdami – 167 m2
• Taras nad wejściem głównym – 28,4 m2
Razem powierzchnia parkingu i chodników: 4.027m2
• Powierzchnia parkingu i dojazdów – 2427m2
• Powierzchnia chodników – 1600m2
Razem powierzchnia okien i fasad (dwustronna) – 1794 m2
Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 1 do specyfikacji.
Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:
• własnym sprzętem, za wyjątkiem mycia holi i korytarzy do czyszczenia których Zamawiający może udostępnić specjalistyczną maszynę czyszczącą. W przypadku użycia maszyny czyszczącej Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest używać zalecanych przez producenta środków czyszczących do tego typu maszyn i uzyskać akceptację Zamawiającego co do osoby obsługującej. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątnięcia korytarzy i holi również w przypadku awarii maszyny czyszczącej lub windy,
• przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem,
• Wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci. Wszystkie stosowane środki chemiczne muszą posiadać polskie atesty higieniczne. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie musiał przedstawić wyżej wymienione atesty.
• Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
• Wszystkie czynności porządkowe w budynku winny wykonywać minimum trzy osoby – od poniedziałku do piątku od godz. 1530 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 2100, lub w uzasadnionych przypadkach w innych godzinach i dniach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie Sądu stały dyżur, w godzinach 730- 1530 minimum jednej osoby sprzątającej w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego.
• wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze od 01 listopada do 31 marca, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingów i dojazdów na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 700.
2. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
3 .Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2010 roku do 30.06.2011 roku
5. Termin związania ofertą:
- Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni.
- Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:

1. Wymagane wadium: nie wymagane
2. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły : "spełnia” albo „nie spełnia" poszczególny warunek,
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W celu spełnienia warunków wykonawcy powinni dostarczyć niżej wymienione w dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 3 - oryginał oświadczenia,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24.ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. ,,aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000m2, każda usługa wykonana ( wykonywana ) w ramach jednej umowy, z podaniem ich powierzchni oraz daty i miejsca wykonania, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał wykazu sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 4 i kopie referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł, tj. kwotę odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) w pkt 2, 3, 5, - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z
prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskały przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) w pkt 4 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 winny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których
mowa w pkt 1 lit b winny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1) i 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdz. VIII pkt 1.2 i 1.3. SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć wspólne dokumenty, o których mowa w pkt 6. i 7.
Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż polski bez stosownego tłumaczenia.

Sekcja IV: Procedura.

1. Tryb: przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert:

100% - cena

Sekcja V: Informacje administracyjne.

1. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do 16 października 2009r. godz. 900
Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
2. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej – www.lomza.so.gov.pl
3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
6. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.


Kierownik Finansowy
Sądu Rejonowego w Łomży
Iwona Ciborowska

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 173 KB
  2. zał 1 język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 22 KB
  3. zał 2 język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 32 KB
  4. zał 3 język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 28 KB
  5. zał 4 język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 30 KB
  6. zał 5 język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 65 KB
  7. zał 6 język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 56 KB
  8. zał 7 język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 20 KB
  9. Wezwanie do przystąpienia do protestu język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 14 MB
  10. Informacja o wyborze oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 61 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2009-10-06 08:57
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2009-10-06 09:16:37
Przejście do archiwum: dnia: 2009-11-27 10:19:31

Sąd Rejonowy w Łomży
ul. Polowa 1, 18-400 Łomża
tel: 86 215 09 15, 86 215 09 22
e-mail: sr@lomza.sr.gov.pl
NIP: 718-12-14-960
Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności